فدائیون
اخبار سیاسی_مسائل عقیدتی
جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, :: 14:53 ::  نويسنده : مصطفی

                                                                                                                     شیطان در بدی ها بدعت گذار است

اولین کسی که نماز خواند و نمازش چهار هزار سال طول کشید

اولین کسی که به منبر رفت و برای ملائکه سخنرانی و صحبت کرد.

اولین کسی که غنا و آواز خواند،همان زمان که حضرت آدم از درخت نهی شده خورد.

اولین کسی که با ابووکر بیعت کرد تا مردم را منحرف کند و از مسیر حق بر گرداند.

اولین کسی که دستور ساختن منجنیق را داد تا حضرت ابراهیم (ع) را با آن در آتش بیندازد.

اولین کسی که عبادت و بندگی او فرشگان را به تعجب در آورد.

اولین کسی که ساز ساخت و خود آن را نواخت.

اولین کسی که دستور مساحقه داد.

اولین کسی که خدای متعال بر او لعنت فرستاد.

اولین کسی که وقتی وارد جهنم می شود،خطبه می خواند.

اولین کسی برای مخالفت با پیامبران ریش خود را تراشید.

اولین کسی که سحر و جادو کرد و آن دو را به مردم یاد داد.

اولین کسی که نوحه خواند و گریست؛ چون او را به زمین فرستادند،به یاد بهشت و نعمت های آن نوحه و گریه کرد.

اولین کسی که جبرئیل و اسرافیل و میکائیل او را لعن کردند.

اولین کسی که برای مست شدن مردم شراب درست کرد.

اولین کسی که لواط کرد و لواط داد.

اولین کسی به خدا مشرک شد.



جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, :: 14:44 ::  نويسنده : مصطفی

 

                                                 (یک توسل)

روال عملیاتها طوری بود که فرماندهان باید تا پایین ترین درجه نسبت به زمین و منطقه عملیات توجیه می شدند.منطقه عملیات والفجر سه منطقه ای کوهستاتی بود و پر از شیار و پستی و بلندی.آن وقت ها من مسوول ادوات لشکر بودم. دیدگاه در اختیار ما بود و از آن جا باید آتش عملیات کنترل می شد.

یک شب مانده بود به عملیات قرار بود فرمانده لشکر و رده های پایین تر بیایند تو خود مقر دیدگاه. آن شب تمام وضعیت ها باید چک می شد برای فردا شب که عملیات داشتیم.

چند دقیقه ای طول کشید تا همه آمدند. بینشان چهره دوست داشتنی و صمیمی برونسی هم دیده می شد. بعد از خواندن چند آیه قرآن،فرمانده لشکر شروع ه صحبت کرد. بچه ها را یکی یکی نسبت به مشکلات و مسائل عملیات توجیه می کرد.از چهره و لحن صداش معلوم بود خیلی نگران است.جای نگرانی هم داشت؛ زمین عملیات پیچیدگی های خاص خودش را داشت. رو همین حساب، احتمالش می رفت که هر کدام از فرماندهان مسیر را گم کنند و نتوانند از پس کار بربیایند....

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 18:37 ::  نويسنده : محمد حسین

 

 "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی "محمود احمدی‌نژاد" را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند. 

متن حکم رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد دامت تأییداته 

با توجه به تلاش با ارزش هشت ساله جنابعالی در مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران و تجارب فراوانی که در این مورد اندوخته‌اید، شما را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌نمایم. 

توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم. 

سیّدعلی خامنه‌ای 
13 مرداد ماه 1392

 



یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 19:23 ::  نويسنده : محمد حسین

 مراسم تحلیف حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحانی لحظاتي پيش با حضور مقامات و شخصیت‌های داخلی و 60 هیئت خارجی در مجلس شورای اسلامی پايان يافت. 

 

رئيس جمهور در اين مراسم و در پايان سخنراني خود، ليست اعضاي کابينه يازدهم را به مجلس تقديم کرد تا نمايندگان صلاحيت آنان را بررسي کرده و به اين افراد راي اعتماد دهند.

در بقیه ماجرا شرح مختصري از مسئوليت‌هاي پيشين اعضاي كابينه پيشنهادي دولت يازدهم آمده است!

اما اگر مایل به دیدن تمامی سوابق شخصیت های کابینه 11 هستید با کلیک بر روی نام و وزارت خانه پیشنهادی میتوانید آنها را مشاهده نمایید!


لیست اعضای کابینه پيشنهادي رئيس جمهور به اين شرح است:
 
** بیژن زنگنه (وزارت نفت) 

** عبدالرضا رحمانی فضلی (وزارت کشور) 

** علی طیب‌نیا (وزارت اقتصاد) 

** سید محمود علوی (وزارت اطلاعات) 

** حمید چیت‌چیان (وزارت نیرو) 

** حسین دهقان (وزارت دفاع) 

** محمدرضا نعمت‌زاده (وزارت صنعت، معدن، تجارت) 

** محمود حجتی (وزارت کشاورزی) 

** علی ربیعی (وزارت کار، تعاون و رفاه) 

** عباس آخوندی (وزارت راه و شهرسازی) 

** محمدعلی نجفی (وزارت آموزش و پرورش) 

** سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی (وزارت بهداشت) 

** مسعود سلطانی‌فر (وزارت ورزش و جوانان) 

** محمدجواد ظریف (وزارت خارجه) 

** حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی(وزارت دادگستری)

**‌ علی جنتی (وزارت ارشاد) 

** محمود واعظی (وزارت ارتباطات) 

** جعفر میلی منفرد (وزارت علوم) 

برای مشاهده مطلب و توضیح مختصری در باره این افراد به بقیه ماجرا بروید!



ادامه مطلب ...


شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, :: 21:27 ::  نويسنده : محمد حسین

 مراسم تنفيذ حکم رياست جمهوري حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني رئيس‌جمهور منتخب مردم با حضور شخصيت‌هاي کشوري و لشکري در حسينيه امام خميني(ره) برگزار شد.

 

 

 

مهمترين محورهاي فرمايشات رهبر معظم انقلاب به اين شرح است:

* مزه مردم‌سالاري را مردم در جمهوري اسلامي حس کرده‌اند، مردم نقشهاي بسيار مهمي را ايفا کرده اند. 11 بار رياست جمهوري،‌ 9 بار مجلس شوراي اسلامي و تقريبا هرسال يک انتخابات صورت گرفته است.

* مردم احساس مي‌کنند در سرنوشت خود در مديريت کشور و برنامه‌هاي کلان کشور دخالت دارند و چرخه کشور را هدايت مي‌کنند. رابطه عاطفي و احساساتي بين مردم و نظام برقرار است. 


* انتخابات پرشور رياست جمهوري مشت محکمي بر دهان دشمنان نظام بود، هيچ چيز مردم را از حضور در فضاي اجتماعي و سياسي فروگذار نخواهد کرد. وظيفه مسئولان سنگين است، در اين نظام پذيرش مسئوليت به معناي کام‌گيري از قدرت نيست بلکه به معناي قبول زحمت براي خدمت به مردم است.

* هم مردم را به بردباري و هم مسئولين را به صبر و شکيبايي دعوت مي‌کنم، نبايد انتظار داشت مشکلات اقتصادي و اجتماعي در مدت کوتاه برطرف شود. طبيعت کارهاي کلان در کشور طبيعت زمان‌بر است.

* نشانه‌ها در کشور کم نيست، تحريم‌ها و فشارهاي دشمنان کم نيست، اين فشارها درست است که براي مردم مشکل‌ساز است اما تجربه‌هاي با ارزشي در اختيار مردم و مسئولان مي‌گذارد.



شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : مصطفی

                                              برنامه روزانه مومن

مومن را سه ساعت است:

ساعتی که در آن با پروردگارش مناجات می کند.

ساعتی که معاشش را اصلاح می کند

و ساعتی که در آن بین خودش و لذتش در آن چه حلال و زیباست، خالی می گذارد (یعنی از حلال ها لذت می برد).

و برای عاقل شایسته نیست که جز در پی سه چیز برود:

              اصلاح معاش، گام برداشت در راه معاد یا لذت در غیر حرام.

 



شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, :: 10:12 ::  نويسنده : مصطفی

با سلام.از این پست به بعد سعی می کنیم که به برخی شبهات قرآنی و یا موارد دیگر که ممکن است برای شما و یا دیگران پیش آمده باشد پاسخ دهیم.بیشتر این شبهات مربوط به سایت های ضد اسلامی و ضد شیعی است که به آن ها به صورت خلاصه شده پاسخ خواهد داده شد...



ادامه مطلب ...


شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, :: 10:8 ::  نويسنده : مصطفی


با سلام.در این پست می خواهم که شما را با برخی پند های صلواتی را که از کتاب صلوات علی خمسه ای است آشنا کنم. برای دیدن خلاصه از آن به بقیه ماجرا بروید...

 



ادامه مطلب ...


شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, :: 1:46 ::  نويسنده : محمد حسین

 

رئيس جمهور در خطبه پيش از نماز جمعه روز قدس گفت: معيار غرب براي همكاري و دوستي با ملت‌هاي دنيا دوستي با رژيم صهيونيستي و شناسايي آن است و غرب ادعاي حقوق بشري خود را در پاي صهيونيست‌ها قرباني مي‌كند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما برای یک حادثه تاریخی دو سوال پرسیدیم که سروصداهای بسیار زیادی را در جهان ایجاد کرد،‌گفت:‌ چرا سیاستمداران غربی،‌صهیونیستی و آمریکایی در برابر حوادث جنگ جهانی دوم که حوادثی تاریخی است  این چنین واکنش نشان می‌دهند و چرا آنقدر این سیاستمداران نسبت به طرح این موضوع متعصب‌اند و اين درحاليست که یک حادثه تاریخی نمی‌تواند به این شکل مورد تعصب یک سیاستمدار قرار بگیرد و این تعصبات معمولا بین محققان و اندیشمندان عرصه تاریخی وجود دارد.  
 
وی افزود: تعصب میان سیاستمداران این کشورها در اوج خود قرار دارد به طوری که قطعنامه صادر کردند که در این مورد صحبت نشود و به شکلی با ما برخورد کردند که انگار خدا را منکر شده‌ایم.  

رئیس شورایعالي انقلاب فرهنگی ادامه داد: فرض کنید در این حادثه تاریخی 60 میلیون کشته شدند، چه کسانی این کارها را انجام دادند و رابطه این حادثه با مردم فلسطین چیست؟ اینها سوالاتی بود که سروصدای این سیاستمداران را دو چندان كرد؛ بنابراین می‌توان گفت كه طرح این سوالات، دروغ‌پردازی چندساله آنها را برملا کرد و فلسفه رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد. 

رئیس جمهور تاکید کرد: به خدا ترکیه، سوریه، عراق، حاشیه خلیج فارس، مصر و شمال آفریقا در خطر هستند لذا آن رژیم جعلی و حامیانش به فکر منافع خود هستند و همه را دشمن خود دانسته و بعد از انجام کار خود همه را همانند دستمالی به دور خواهند انداخت.  
 
احمدی نژاد خطاب به سردمداران رژیم جعلی صهیونیست گفت: تصور نکنید دوباره نجات پیدا کردید، موج اصلی بیداری در راه است به زودی همه ملت‌ها همه نقشه‌های شما را بر ملا می‌کنند شما جایی در منطقه و جهان نخواهد داشت شما در این منطقه باد کاشتید و طوفان درو خواهید کرد و به شما اطمینان می‌دهم که طوفانی در راه است که بنیان صهیونیست‌ها را بر باد خواهد داد. 
 
وی با بیان اینکه خیالاتی نشوید زیرا دوران شما کوتاه است تصریح کرد: به زودی به قعر تاریخ خواهید پیوست پس اگر هم شده در یک دوره،‌ انسانی زندگی کنید.  



شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, :: 1:32 ::  نويسنده : محمد حسین

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمين دكتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب صبح امروز ضمن حضور در جمع راهپیمایان روزه‌دار با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز قدس یادگار حضرت امام (ره) است، گفت: روز قدس روزی است که مردم وحدت جهان اسلام را به نمایش می‌گذارند و در برابر هرگونه ظلم و تجاوز ایستادگی می‌کنند.

رييس جمهور منتخب با تاكيد بر اينكه اسرائيل زخمي در بدنه منطقه است که سال‌هاست بر بدن دنیای اسلام نشسته است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در سایه اشغال فلسطین و قدس عزیز به خوی تجاوزگری خود ادامه می‌دهد و در این روز در واقع برای آن است که مردم مسلمان این حق تاریخی خود را فراموش نکنند و نخواهند کرد و همواره در برابر ظلم و تجاوز ایستادگی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين روحاني درباره پیام روز جهانی قدس امسال گفت: حضور مردم در روز قدس پشتوانه بزرگ معنوی و سیاسی برای ملت فلسطین در راه رسیدن به آرمان‌های مقدس و آزادی قدس شریف است.

رييس جمهور منتخب تصریح کرد: اسرائیل به بهانه سازش به خوی تجاوزگری خود ادامه می‌دهد و اسرائیلی‌ها فکر می‌کنند که این فرصت مناسبی است برای اینکه به ظاهر چهره‌ای صلح‌طلب از خود نشان دهند؛ اما در باطن به تجاوزگری‌های خود ادامه دهند.



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فدائیان ولایت و آدرس fadaeion.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 24760
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

سایت خدماتی بیست تولز